30.10.2024 08:55
Zašto uvodimo euro
U Narodnim novinama, br. 125/2024 od 29. listopada objavljen je Zakon o izmjenama i dopuni Zakona o izvršavanju Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2024. godinu, koji je stupio na snagu danas, 30. listopada 2024.

Cilj zakonskih izmjena i dopuna je osiguravanje kontinuiteta u podmirivanju obveza odnosno izvršavanja rashoda i izdataka pa je tako promijenjena svota zaduživanja na inozemnom i domaćem tržištu novca i kapitala, kao i svota zaduženja za izvanproračunske korisnike.

U cilju provedbe projekata povećani su zahtjevi za dugoročno zaduživanje jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te je povećana visina postotka zaduživanja jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave s 5 na 6 %.

AIZAGREB, 29. listopada 2024. (Hina) - Hrvatski startup Arkensight, pod vodstvom Domagoja Ćorića, osvojio je prestižno međunarodno natjecanje Eureka International Innovation and Entrepreneurship Competition 2024., koje se po prvi put održava u Hrvatskoj, i to na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa (ZŠEM), koja je i suorganizator.

ZAGREB, 29. listopada 2024. (Hina) - U Cehu ugostiteljstva i turizma u ovogodišnjem rujnu broj obrta premašio je 11,7 tisuća, što je za 165 više u odnosu na rujan 2023., čime je njihov udjel u ukupnom broju obrta u RH iznosio 9,7 posto, izvijestili su u utorak iz Hrvatske obrtničke komore (HOK), najavljujući kongres tog Ceha za početak studenoga u Opatiji.

ZAGREB, 29. listopada 2024. (Hina) - Hrvatska pošta iduće godine planira povećati plaće radnicima na operativnim radnim mjestima za 20 posto, što će provesti u tri faze i time obuhvatiti više od sedam tisuća radnika, izvijestili su u utorak iz te državne tvrtke, uz najavu da će radnicima isplatiti i po 500 eura božićnice.

RIJAD, 29. listopada 2024. (Hina/Reuters) - Saudijski stabilizacijski fond planira smanjiti ulaganja u inozemstvu, otprilike za trećinu, i prebaciti težište na domaće gospodarstvo, rekao je u utorak upravitelj Yasir Al-Rumayyan.

BRUXELLES, 29. listopada 2024. (Hina) - Europska komisija odlučila je u utorak definitivno uvesti kompenzacijske carine na uvoz baterijskih električnih vozila proizvedenih u Kini na razdoblje od pet godina. Istraga izvršnog tijela EU-a je utvrdila da proizvođači električnih vozila u Kini imaju nepravednu prednost zbog državnog subvencioniranja, a na štetu europskih proizvođača.